fredag den 5. april 2013

Første ugeprojekt afsluttet - Sandkassen

Nu har den stået samlet i 4 måneder UDEN sand, stakkels børn. Desuden har jeg længe kigget på det jordstykke jeg ville have den stående i. Hvis der gik meget længere tid, ville bedet jo også bare gro til.

Først fik jeg sandkassen placeret og i vater - direkte på jorden. Ville have haft en plade i bunden, men det arbejde kunne jeg ikke lige overskue, men jeg ville jo helst undgå børnene gravede dybt og blandede sand og jord.

Fandt en pressening og lagde under, og så var jeg klar til at køre efter sand og barkflis.


Pga. vægten, som vist var noget i overkanten til den lille Clio, var sandet inderst og flis yderst. Lidt dumt, når jeg jo skulle til det i omvendt rækkefølge :o)


Så blev børnene hentet og vi kørte et smut i Legekæden for at købe en STOR skovl til dem begge. Så var de klar til at komme hjem til overraskelse.


Her er resultatet. Der er lagt barkflis hele vejen rundt, men det bliver vist hurtigt fyldt op med sand. Om et par måneder skulle sandkassen gerne være i fornuftig skygge pga. træerne. Efter en time i sand-land, måtte drengene lige tage en slapper på trappen med en Ostehaps.

GOD WEEK-END :o)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar